مصاحبه آرشیو خبر ها
حرف های توتی بخاطر شکسـت برابر یووه بود

حرف های توتی بخاطر شکسـت برابر یووه بود

آلوارو موراتا مهاجم یوونتوس در مصاحبه خود در مورد بازی بین یوونتوس و رُم ، اخراج از زمین بازی و حرف های کاپیتان رُمی ها گفت . مهاجم اسپانیایی و 21ساله بیانکونری اعتقاد دارد که توتی بدلیل عصبانیت از باخت آن حرف ها را به زبان آورده .

" ما با شایستگی پیروز شدیم و اگر رُمی ها برنده بودند این حرف ها را نمی زدند . من حرف های توتی را به پای ناراحتی اش از شکست می گذارم زیرا شکست در چنین بازی بزرگی آن هم در دقایق آخر بازی بسیار ناراحت کننده است "

" به نظرم توتی بازیکن بسیار بزرگی است و نباید همچین حرف هایی می زد . همه دیدند که ما چقدر تلاش کردیم و با شایستگی توانستیم برنده شویم "

درگیری با مانولاس و اخراج از زمین بازی ؟

" واقعاً از اخراجم تعجب کردم ، من تنها محکم تکل کردم که در این نوع بازی ها باید محکم بود و محکم بازی کرد . ما نیاز داشتیم که بازی را تحت کنترل خودمان داشته باشیم و همچنان تهاجمی بازی کنیم "

" من بدنبال ایجاد درگیری نبودم اما درک نکردم که او چرا در آن موقعیت چنین کاری را انجام داد ، زیرا بازی پربرخوردی بود و بازیکنان رُم ما را با خطاهای زیاد متوقف می کردند . من اصلا به فکر ایجاد درگیری نبودم و امیدوارم بار دیگر صحنه را مرور کنند تا محرومیت من از بین برود "

" البته مهم برای ما پیروزی برابر رُم بود ، من از اخراجم ناراحت و بهت زده هستم اما از پیروزی که بدست آمد خوشحالم و می دانم که می توانیم همینگونه ادامه دهیم "

" رقابت همچنان برای ما و رُم ادامه دارد ، در اینجا تیم‌ها طوری تمرین می‌کنند که گویا باید برای جنگ آماده شوند و فوتبال بسیار درگیرانه و فیزیکی وجود دارد ، اما من مشکلی از این بابت نخواهم داشت "

" شرایط من در یوونتوس خوب است و هر روز برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش می کنم. ما تیم بسیار قدرتمندی هستیم که همیشه برای پیروزی تلاش می کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: